توده – جرم تصویر نیویورک اخبار علمی و آموزشی

توده – جرم: تصویر نیویورک اخبار علمی و آموزشی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار حوادث صدور كيفرخواست متهم كودك‌آزاري منجر به قتل در ساوه

تبسم را بيهوش و با بدني كبود به بيمارستان ساوه بردند. مادر دختربچه‌اش را به پرستارها تحويل داد و گفت دخترم ناگهان بدحال شد و از حال رفت. همان وقت پزشكان بيمارست

صدور كيفرخواست متهم كودك آزاري منجر به قتل در ساوه

عبارات مهم : پرونده

تبسم را بيهوش و با بدني كبود به بيمارستان ساوه بردند. مادر دختربچه اش را به پرستارها تحويل داد و گفت دخترم ناگهان بدحال شد و از حال رفت. همان وقت پزشكان بيمارستان دختربچه را معاينه كردند و آثار كبودي و آزار جنسي را روي بدنش ديدند. تلاش پرسنل بيمارستان براي به هوش آمدن تبسم شروع شد و همزمان پليس ساوه نيز به بيمارستان آمد تا جزييات اين ماجرا را جويا شود.

به گزارش تابناك؛ در نهايت تبسم به كما رفت و تلاش پزشكان براي به هوش آمدن او بي نتيجه ماند. كبودي هاي زياد روي بدنش و ضربه هاي وارد شده است به سرش شديدتر از آن بود كه با کارها بيمارستاني در ساوه به هوش بيايد. تبسم را به بخش مواظبت هاي ويژه انتقال یافته كردند. ولی آخر روز بعد يعني ٩ مردادماه تبسم به علت شدت ضربه هاي وارد شده است به سرش به دليل افت ناگهاني سطح هشياري روي تخت بيمارستان جان باخت.

بلافاصله با اعلام اين گزارش، مسوولان قضايي و انتظامي در بيمارستان شهيد مدرس ساوه حاضر شدند و ضمن صدور دستورات لازم، قاضي دادگاه كيفري و بازپرس پرونده، تحقيقات تخصصي را شروع كردند. ازسوي ديگر بعد از بررسي هاي قضايي و انتظامي و با توجه به بیانات متناقض مادر كودك در بازجويي ها احتمال كودك آزاري قوت گرفت. مادر تبسم تحت بازجويي قرار داده شد و مدعي شد كه از ماجراي كودك آزاري خبر ندارد و نمي داند كه چه اتفاقي براي دخترش رخ داده است.

صدور كيفرخواست متهم كودك‌آزاري منجر به قتل در ساوه

متهم اصلي قتل تبسم مردي است كه بعد از جنايت تلاش كرده بود با پاك كردن فيلم هاي گوشي و دوربين مداربسته ردپايي از خود به جا نگذارد. بیانات مادر تبسم و كسي كه همراه او راهي بيمارستان شده است بود مشكوك به نظر مي رسيد و آنها هر بار داستان تازه اي را راجع به اينكه چه اتفاقي براي دختربچه رخ داده به زبان مي آوردند. مادر تبسم از مدتي قبل با شوهرش دچار اختلاف شده است و آنها تصميم به جدايي از هم گرفته بودند. به همين دليل راهي دادگاه خانواده شده است بودند كه پرونده آنها هنوز در جريان است و حكم طلاق صادر نشده. با اين حال از آن به بعد زن جوان جدا از همسرش و به همراه دخترش زندگي مي كرده است.

هادي ملكي، رييس دادگستري شهرستان ساوه راجع به اين پرونده گفت: از زماني كه اورژانس اجتماعي ماجراي كودك آزاري را به پليس و دستگاه قضايي گزارش كرد تحقيقات شروع شد. با توجه به بیانات متناقض مادر كودك در بازجويي ها و تحقيقات انجام شده، وي به همراه ٢ نفر ديگر بازداشت شدند.

تبسم را بيهوش و با بدني كبود به بيمارستان ساوه بردند. مادر دختربچه‌اش را به پرستارها تحويل داد و گفت دخترم ناگهان بدحال شد و از حال رفت. همان وقت پزشكان بيمارست

متهم اصلي پرونده مردي جوان است كه شواهد كشف شده است حاكي از آن است كه كودك آزاري به وسیله وي صورت گرفته هست. اين مرد و ٢ متهم ديگر سعي داشتند با از بين بردن مدارك و شواهد، پليس و دستگاه قضايي را گمراه كنند ولی فيلم هاي از بین بردن شده است دوربين هاي مدار بسته و همچنين موبايل متهم بازيابي و مشخص شد كه صدمات منجر به فوت مغزي كودك، از سوي وي وارد شده.

در نهايت او به كودك آزاري منجر به قتل اعتراف كرد و هم اكنون متهمان در بازداشت به سر مي برند. ديروز كيفرخواست پرونده قاتل تبسم بعد از نزديك به يك ماه صادر شد. راجع به تشكيل پرونده در دادسراي ساوه با نظارت مستقيم دادستان كيفرخواست براي قاتل صادر و بعد از طي مقدمات قانوني به دادگاه ارسال شده است است.

دستگاه قضايي پيگير اين پرونده است و در سريع ترين وقت ممكن دادگاه اين پرونده تشكيل و حكم صادر خواهد شد. نظريه پزشكي قانوني در خصوص كودك آزاري نيز واصل شده است است و اين عنوان نيز در حال تحقيقات مقدماتي در دادگاه كيفري استان است و به زودي اعلام نظر خواهد شد. در اين پرونده يك نفر به اتهام قتل در بازداشت به سر مي برد.

صدور كيفرخواست متهم كودك‌آزاري منجر به قتل در ساوه

واژه های کلیدی: پرونده | دادگاه | بيمارستان | اخبار حوادث


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار